Magazin online de jucarii www.starkids.ro
Intrebari frecvente
Cand se livreaza comanda mea?
Odata plasata comanda pe www.starkids.ro, un consultant va contacteaza telefonic sau e-mail pentru confirmarea comenzii. Dupa efectuarea acestui pas recurgem la modalitatea de livrare prin curier. Comanda se poate urmari in orice clipa aici. Timpul de livrare este intre 24-78 de ore.
Am gresit datele de facturare. Putem refactura comanda?
In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Aceste operatiuni se pot efectua doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 200 RON. Pentru a solicita o refacturare, te rugam sa ne contactezi pe adresa info@starkids.ro.
Am primit un produs defect din fabrica. Ce trebuie sa fac?
Te rugam sa ne contactezi la info@starkids.ro sau 0768250106.
In cat timp voi primii banii inapoi in urma returului efectuat?
Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produsului de catre www.starkids.ro. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.
Nu am intrat in posesia facturii. Ce este de facut?
Te rugam sa ne contactezi la info@starkids.ro sau 0768250106.
Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?
Un produs eligibil pentru retur va fi in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet). Daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si se doreste efectuarea returului, asigurativa ca doar unul din acele produse a fost desigilat.
Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?
Verificati daca produsul este eligibil pentru retur si apoi va rugam sa completati formularul de returnare produs de pe site cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Returul produsului se va efectua in aceeasi stare in care a fost livrat, ambalaj original.
Produsul primit prezinta un defect fizic. Ce este de facut?
In cazul in care produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca ai acceptat livrarea, te rugam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostiinta in maxim 48 de ore de la livrare pe adresa de e-mail info@starkids.ro .
Coletul este incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?
In cazul in care ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, te rugam sa ne contactezi in maximul 48 de ore de la receptionarea coletului pe adresa de e-mail info@starkids.ro . Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.
Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?
In cazul in care ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul. Te rugam sa ne contactezi pe adresa de e-mail info@starkids.ro , mentionand atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat.
Produsul s-a defectat. Ce este de facut pentru a fi reparat in garantie?
In cazul in care produsul se afla in perioada de garantie. Te rugam sa ne contactezi la adresa de e-mail info@starkids.ro, pentru a stabili coordonatele de ridicare a produsului.
In cat timp este reparat un produs defect?
Termenul maxim de remediere in service a unui produs ce intra sub incidenta Legii 449/2003, actualizata, este de 15 zile calendaristice de la receptia produsului in unitatea service.